7 Ağustos 2019 Çarşamba

Toi aujourd’hui que j’aime par-delà moi-même / Paul Éluard

Toi aujourd’hui que j’aime par-delà moi-même
Comme la vie faite espérance

Tu multiplies mon cœur et mon corps et mes sens
Et la raison suprême

De croire que le temps n’efface pas la vie
Mais qu’il est la vie même.

Paul Éluard - (Simples Images de demain)





You of this day whom I love beyond myself
Like life made hope

You make great my heart my body and my senses
And the supreme reason

For not believing time surpasses life
For time is life itself.

Paul Éluard - (Simple pictures of tomorrow)





Bugünkü sensin kendimden öte sevdiğim
Umuttan yaratılmış hayat gibi

Çoğaltırsın yüreğimi bedenimi de duygularımı da
Ve yüce nedeni de

İnanmalı zamanın hayatı silmediğine
Ama zamanın hayatın ta kendi olduğuna da.

Paul Éluard

Çeviri: Eray Canberk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder