18 Nisan 2014 Cuma

The Rosy Crucifixion: Sexus / Henry Miller

HENRY, MAUDE AND ELSIE

I

As she came back I heard her whispering to the girl from upstairs. She tapped lightly on the glass panel. “Put something on.” she cooed, “I’ve got Elsie with me.”

I went into the bathroom and wrapped a towel around my loins. Elsie went into a fit of laughter when she saw me. We hadn’t met since the day she found me lying in bed with Mona. She seemed in excellent good humor and not at all embarrassed by the turn of events. They had brought down another bottle, of wine and some cognac. And the gramophone and the records.

Elsie was in just the mood to share our little celebration. I had expected Maude to offer her a drink and then get rid of her more or less politely. But no, nothing of the kind. She wasn’t at all disturbed by Elsie’s presence. She did excuse herself for being half-naked, but with a good-natured laugh, as though it were just one of those things. We put a record on and I danced with Maude. The towel slipped off but neither of us made any attempt to pick it up. When we ungrappled I stood there with my prick standing out like a flag-pole and calmly reached for my glass. Elsie gave one startled look and then turned her head away. Maude handed me the towel, or rather slung it over my prick. “You don’t mind, do you, Elsie?” she said. Elsie was terribly quiet – you could hear her temples hammering. Presently she went over to the machine and turned the record over. Then she reached for her glass without looking at us and gulped it down.

“Why don’t you dance with her?” said Maude. “I won’t stop you. Go ahead, Elsie, dance with him.”

I went up to Elsie with the towel hanging from my prick. As she turned her back to Maude she pulled the towel off and grabbed it with a feverish hand. I felt her whole body quiver, as though a chill had come over her.

“I’m going to get some candles.” Said Maude. “It’s too bright in here.” She disappeared into the next room. Immediately Elsie stopped dancing, put her lips to mine and thrust her tong down my throat. I put my hand on her cunt and squeezed it. She was still holding my cock. The record stopped. Neither of us pulled away to shut the machine off. I heard Maude coming back. Still I remained locked in Elsie’s arms.
This is where the trouble starts, I thought to myself. But Maude seemed to pay no attention.

She lit the candles and then turned the electric light off. I was pulling away from Elsie when I felt her standing beside us. “It’s all right,” she said. “I don’t mind. Let me join in.” And with that she put her arms around the two of us and we all three began kissing one another.

“Whew! it’s hot!” said Elsie, breaking away at last.

“Take your dress off, if you like, “said Maude. “I’m taking this off,” and suiting action to word she slipped out of the wrap and stood naked before us.

The next moment we were all stark naked.

I sat down with Maude on my lap. Her cunt was wet again. Elsie stood beside us with her arm around Maude’s neck. She was a little taller than Maude and well built. I rubbed my hand over her belly and twined my fingers in the bush that was almost on a level with my mouth. Maude looked on with a pleasant smile of satisfaction. I leaned forward and kissed Elsie’s cunt.

II

We hid the bottles away, piled the dishes up in the sink, and took the phonograph upstairs with us. It was just as well that Melanie shouldn’t suspect too much. We tip-toed through the hall and up the stairs, our arms loaded.

I lay between the two of them, a hand on either cunt. They lay quietly for a long while, sound asleep I thought. I was too tired to sleep. I lay with eyes wide open, staring up into the darkness. Finally I turned over on my side. Towards Maude.

Instantly she turned towards me, putting her arms around me and glueing her lips to mine. Then she removed them and placed them to my ear. “I love you,” she whispered faintly. I made no answer. “Did you hear?” she whispered. “I love you!” I pressed her close and put my hand between her legs. Just then I felt Elsie turning round, cuddling up to me spoon fashion. I felt her hand crawling between my legs, squeezing my balls. She had her lips against my neck and was kissing me softly, warmly, with wet, cool lips.

After a time I turned back to a prone position. Elsie did the same. I closed my eyes, tried to summon sleep. It was impossible. The bed felt deliciously soft, the bodies beside me were soft and clinging, and the odor of hair and sex was in my nostrils. From the garden came the heavy fragrance of rain-soaked earth. It was strange, soothingly strange, to be back in this big bed, the marital bed, with a third person beside us, and the three of us enveloped in frank, sensual lust. It was too good to be true. I expected the door to be flung open any moment and an accusing voice scream: “Get out of there, you brazen creatures!” But there was only the silence of the night, the blackness, the heavy, sensual odors of earth and sex.
When I shifted again it was towards Elsie. She was waiting for me, eager to press her cunt against me, slip her thick, taut tong down my throat.

“Is she asleep?” she whispered. “do it once more,” she begged.

I lay motionless, my cock limp, my arm drooping over her waist.

“Not now,” I whispered. “In the morning maybe.”

“No, now! she begged. My prick was curled up in her hand like a dead snail. “Please, please,” she whispered, “I want it. Just one more fuck, Henry.”

“Let him sleep,” said Maude, snuggling up. Her voice sounded as if she were drugged.

“All right” said Elsie, patting Maude’s arm. Then, after a few moments of silence, her lips pressed against my ear, she whispered slowly, allowing a pause between each word: “When she falls asleep, yes?” I nodded. Suddenly I felt that I was dropping off. “Thank god,” I said to myself.

There was a blank, a long blank, it seemed to me, during which I was completely out.

I awakened gradually, dimly conscious that my prick was in Elsie’s mouth. I ran my hand over her head and stroked her back. She put her hand up and placed her fingers over my mouth, as if to warn me not to protest. A useless warning because, curiously enough, I has awakened with a full knowledge of what was coming. My prick was already responding to Elsie’s labial caresses. It was a new prick: it seemed thinner, longer, pointed – a dog-like prick. And it had life in it, as though it had refreshed itself independently, as though it had taken a nap all by itself.

Gently, slowly, stealthily – why had we become furtive now? I wondered – I pulled Elsie up and over me. Her cunt was different than Maude’s longer, narrower, like the finger of a glove slipping over my prick. I made comparisons as I cautiously jogged her up and down. I ran my fingers along the edge and grabbed her bush and tugged it gently. Not a whisper passed our lips. Her teeth were fastened in to the dump of my shoulder. She was arched so that only the tip of it was in her and around that she was slowly, skilfully, torturingly twirling her cunt. Now and then she sank down on it and dug away like an animal.

“God, I love it!” she finally whispered. “I’d like to fuck you every night.”
We rolled over on our sides and lay there glued together, making no movement, no sound. With extraordinary muscular contractions her cunt played with my prick as if it had a life and will of its own.

“Where do you live?” she whispered. “Where can I see you… alone? Write me to-morrow… tell me where to meet you. I want a fuck every day… do you hear? Don’t come yet, please. I want it to last forever.”

Silence. Just the beating of her pulse between the legs. I never felt such a tight fit, such a long, smooth, silky, clean, fresh tight fit. She couldn’t have been fucked more than a dozen times. And the roots of her hair, so strong and fragrant. And her breasts, firm and smooth, almost like apples. The fingers too, strong, supple, greedy. always wandering, clutching, caressing, tickling. How she loved to grab my balls, to cup them, weigh them, then ring the scrotum with two fingers, as of she were going to milk me. And her tongue always active, her teeth biting, pinching, nipping…

She’s very quiet now, not a muscle stirring. Whispers again.

“Am I doing all right? You’ll teach me, won’t you? I’m rooty. I could fuck forever…

You’re not tired any more, are you? Just leave it like that… don’t move. If I come don’t take it out… you won’t, will you? God, this is heaven…”

Quiet again. I have the feeling I could lie this way indefinitely. I want to hear more.

“I’ve got a friend,” she whispers. “We could meet there… she wouldn’t say anything. Jesus, Henry, I never thought it could be like this. Can you fuck like this every night?”

I smiled in the dark.

“What’s the matter?” she whispered.

“Not every night,” I whispered, almost breaking into a giggle.

“Henry, fuck! Quick, fuck me… I’m coming.”

We came off simultaneously, a prolonged orgasm which made me wonder where the damned juice came from.

“You did it!” she whispered. Then: “It’s all right… it was marvellous.”
Maude turned over heavily in her sleep.

“Good-night,” I whispered. “I’m going to sleep – I’m dead.”

“Write me to-morrow,” she whispered, kissing my cheek. “Or phone me… promises I grunted. She cuddled up to me, her arm around my waist. We fell into a trance.

Henry Miller - (The Rosy Crucifixion: Sexus)





HENRY, MAUDE VE ELSIE

I

Geri geldiğinde, yukarıdaki kıza bir şeyler fısıldadığını duydum. Cama hafifçe vurdu. "Üstüne bir şey al." diye öttü, "yanımda Elsie var."

Banyoya girdim ve belime bir havlu doladım. Beni görür görmez Elsie gülmeye başladı. Yatakta Mona ile yatarken bizi bastığı günden beri kendisini görmemiştim. Neşesi yerindeydi ve olayların seyrinden hiç de utanmış değildi. Bir şişe şarapla biraz da konyak getirmişlerdi. Ve de pikapla birtakım plaklar.

Elsie bu küçük kutlamamızı bizimle paylaşacak havadaydı. Maude'un ona biraz içki ikram edeceğini, sonra da aşağı yukarı nazik bir şekilde yol vereceğini sanmıştım. Hiç de öyle olmadı. Elsie'nin varlığı hiç de rahatsız etmiyordu kendisini. Tatlı bir tebessümle yarı çıplak olduğu için özür diledi. Bir plak koyduk ve Maude'la dans etmeye başladım. Havlu kaydı, ancak hiçbirimiz yerden kaldırma zahmetine katlanmadık. Ayrıldığımızda ben ortada cascavlak, bayrak direği gibi dimdik duruyordum; bardağımı elime aldım. Elsie şaşkın şaşkın baktı ve başını çevirdi. Maude havluyu verdi, daha doğrusu üstüne koydu. "Dert edinmiyorsun Elsie, değil mi?" diye sordu. Elsie son derece sessizdi; şakaklarının atışını duyuyordum. Pikabın yanına gitti ve plağın öteki yüzünü çevirdi. Sonra da bize bakmadan bardağını aldı ve içkisini yudumladı.

"Neden onunla dans etmiyorsun" diye sordu Maude. "Sana engel olacak değilim. Haydi Elsie, dans et onunla."

Havlu sallanır bir vaziyette Elsie'ye yaklaştım. Sırtını Maude'a çevirir çevirmez havluyu çekti ve hararetle tuttu. Sanki üşümüş gibi bütün vücudunun titremekte olduğunu hissettim.

Maude, "Burası çok aydınlık, mumu getireceğim." dedi ve yandaki odada kayboldu. Elsie hemen dansı kesti, dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı ve diliyle boynumu yalamaya başladı. Elimi onun üzerine koydum ve sıkmaya başladım. Hala tutuyordu. Plak bitti. Hiçbirimiz pikabı kapama zahmetine katlanmadık. Maude'un geldiğini duydum; ancak hala Elsie'nin kolları arasındaydım.

Kendi kendime, kavga başlıyor diye düşündüm. Ama Maude hiç dikkat etmiyormuş gibi davrandı. Mumları yaktı ve elektriği söndürdü. Elsie'yi kendimden iterken "Zararı yok. Fark etmez. Bırakın da ben de katılayım." dediğini duydum. Ve kollarını bizim boynumuza doladı; birbirimizi öpmeye başladık.

Sonunda Elsie çekilerek, "Of, çok sıcak!" dedi.

"İstersen elbiseni çıkar." dedi Maude. "Ben şunu çıkaracağım." Ve bunu söyleyerek üstündekini çıkardı; çırılçıplaktı şimdi.

Az sonra üçümüz de çırılçıplaktık.

Maude kucağımda oturuyordu. Yine ıslanmıştı. Elsie, kolu Maude'un boynuna dolanmış bir vaziyette yanımızda duruyordu. Maude'dan biraz daha uzun boyluydu ve şahane bir vücuda sahipti. Elimle ovmaya, parmaklarımı gezdirmeye başladım. Maude tatmin olmuş gibi gülümseyerek bakıyordu. Eğildim ve Elsie'yi öptüm.

Maude sadece "Artık kıskanmamak ne güzel" dedi.

Elsie'nin suratı kıpkızıl olmuştu. Rolünün ne olduğunu, nereye kadar gitme cüreti göstereceğini bilemiyordu. Samimiyetine sanki pek inanmamış gibi, dikkatle Maude'u inceliyordu. Bir yandan parmaklarım Elsie'de, ihtirasla Maude'u öpüyordum. Elsie'nin hareket ettiğini ve yaklaştığını hissettim. Parmaklarım ıslandı. Aynı zamanda Maude vücudunu kaldırdı ve tam içinde oturmaya başladı. Şimdi ileriye dönüktü suratı ve Elsie'nin memelerinin hizasındaydı. Başını yükseltti ve aldı. Elsie hafifçe haykırdı ve ipekten spazmlarla titremeye başladı. Elsie'nin belinde duran Maude'un elleri şimdi yanaklarını okşuyordu. Az sonra kaydı kaydı ve benimkiyle birleşti. İçgüdüyle elimi çektim. Elsie biraz oynadı ve Maude eğilip ağzını Elsie'ye yapıştırdı. Aynı zamanda Elsie de öne doğru eğildi ve dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı. Sıtmaya yakalanmış gibi her üçümüz de titriyorduk.

Maude'un gelmek üzere olduğunu hissedince, kendimi Elsie'ye saklamaya karar verdim. Hala dimdik, Maude'u yavaşça kucağımdan kaldırdım ve Elsie'ye yetiştim. Sırtüstü yatırdı beni, bacaklarımı açtırdı, dudaklarını benimkilere yapıştırdı ve devam etti. Maude banyoya gitmişti. Döndüğünde Elsie kucağımdaydı, kolları boynuma dolanmış bir vaziyette, suratı sımsıcak. Sonra Elsie kalktı ve banyoya gitti. Lavaboya gittim ve yıkandım.

II

Şişeleri bir kenara koyduk, kapları lavaboya doldurduk ve pikabı da alarak yukarıya çıktık. Melanie'nin pek fazla kuşkulanmaması gerekiyordu. Kollarımızda yükümüz, ayaklarımızın ucuna basa basa holden ilerledik ve merdivenleri tırmandık.

İkisinin arasında uzanmıştım, ellerim onların üzerinde. Uzun süre sessizce yattılar; uyukladıklarını sandım. Gözlerim açık, karanlığı süzüyordum. Nihayet yana döndüm; Maude'a doğru. Hemen o da bana doğru döndü, kollarını boynuma doladı ve dudaklarını yapıştırdı. Sonra kulaklarımı öpmeye başladı. Sessizce "Seni seviyorum." diye fısıldadı. "Seni seviyorum!" Cevap vermedim. "Duyuyor musun?" diye fısıldadı, "Seni seviyorum!" Kendime doğru çektim ve elimi bacaklarının arasına yerleştirdim. Bu sırada Elsie'nin bana doğru döndüğünü ve kaşık gibi vücudunu yapıştırdığını hissettim. Ellerinin bacaklarımın arasından sürünüp sıktığını fark ettim. Dudaklarını boynuma yapıştırmış, ıslak dudaklarıyla ince ince, ılık ılık öpüyordu.

Bir zaman sonra yüzükoyun yattım. Elsie de aynısını yaptı. Uyumaya çalışarak gözlerimi kapadım; ama nafileydi. Yatakta enfes bir şekilde rahat, her iki yanımdaki vücutlar tatlı ve yapışkandı; burun deliklerimde saç ve seks kokusu yer etmişti. Bahçeden içeri yağmurun ıslattığı toprak kokusu doluyordu. Bu büyük yatağa, evlilik yatağına dönmüş olmak acayipti, akıl almayacak kadar acayip. Üçüncü bir şahısla birlikte ve üçümüz içten, şehevi bir arzuyla sarılıp sarmalanmış bir vaziyette. Gerçek olamayacak kadar güzel bir şeydi bu. Her an, kapının ardına kadar açılmasını ve itham eden bir sesin "Çıkın dışarı, utanmaz yaratıklar!" diye bağırmasını bekliyordum. Ancak var olan tek şey gecenin sessizliği, karanlık ve toprağın, seksin ağır, şehevi kokusuydu.

Tekrar döndüğümde bu kez Elsie'den yanaydım. Beni bekliyordu; kendini vücuduma bastırmak, kalın, gergin dilini boynumda gezdirmek için bekliyordu.

"Maude uyudu mu" diye yavaşça sordu. "Bir defa daha" diye yalvardı.

Hareketsizce uzanmıştım; kolum beline dolanmış bir vaziyette.

"Şimdi olmaz" diye fısıldadım. "Belki sabaha."

"Hayır, şimdi!" diye yalvardı. "Lütfen, lütfen" diye fısıldadı. "İstiyorum. Bir defacık daha Henry."

Maude "Bırak da uyusun" dedi. Afyon yutmuş gibiydi sesi.

Elsie Maude'un kolunu okşayarak "pekala" dedi. Sonra, biraz sessizlikten sonra, dudaklarını kulağıma yapıştırdı ve her kelimenin arasında duraklayarak, yavaş sesle "Uykuya dalar dalmaz, olmaz mı?" dedi. Başımı salladım. Aniden kendinden geçtiğini hissettim. Kendi kendime "Çok şükür" dedim.

Sanki uzun, upuzun bir sessizlik olmuştu ve kendimden geçmiştim. Yavaş yavaş uyandım ve ağzımın Elsie'nin ağzında olduğunu fark ettim. Elimle başını, sırtını okşadım. Elini kaldırdı ve parmaklarını dudaklarımın üzerinde gezdirdi; sanki itiraz edeceğimden korkuyordu. Gereksiz bir uyarı; çünkü birazdan neler olacağını kavramış bir şekilde uyanmıştım. Kamışım, Elsie'nin dudaklarıyla yalamasına cevap vermeye başlamıştı bile. Yeniydi, daha ince, daha uzun ve sivriydi sanki; köpeğinki gibi. Ve sanki kendi kendine dinlenmiş, sanki kendi kendine uyumuş gibi hayat doluydu.

Neden böylesine yavaşça, gizlice heyecanlanmıştık yine? Hayret ediyordum. Elsie'yi çektim üzerime çıkardım. Onunki Maude'un ince, uzun görünüşünden farklıydı; üzerine bir eldiven parmağı geçirilmiş gibiydi. Onu yukarı aşağı sallarken dikkatle karşılaştırmalar yaptım. Kenarında elimi gezdirdim ve hafif hafif çektim. Dudaklarımızdan bir tek söz çıkmıyordu. Dişlerini omuzumdaki çukura geçirmişti. Öyle kıvrılmıştı ki, sadece ucu içindeydi ve onun etrafında yavaş yavaş, maharetle ve işkence edercesine çevirip duruyordu. Arada sırada bastırıyor ve hayvan gibi dipliyordu.

Nihayet "Allahım, ne hoş şey!" diye fısıldadı. "Seni her gece istiyorum."

Yan döndük ve birbirimize yapışmış bir vaziyette, hiç hareket etmeden, hiç ses çıkarmadan yattık. Sanki kendine özgü bir hayatı ve iradesi varmış gibi, akıl almaz kassal büzülmelerle oynaşıyordu.

"Nerede oturuyorsun?" diye sordu. "Seni.. tek başına.. nerede bulabilirim? Yarın yaz bana.. Nerede buluşabileceğimizi bildir.. Her gün istiyorum.. Duyuyor musun? N'olur, daha yapma. Ebediyen devam etmesini istiyorum."

Sessizlik. Bacaklar arasında sadece kalbimin atışları. Böylesine uzun, düzgün, ipekten, temiz ve taze bir çırpınma hiç duymamıştım şimdiye dek. En fazla bir düzine yapmış olmalıydı. Ve saçlarının kökleri, öylesine kuvvetli ve hoş kokuluydu ki. Ve memeleri, sağlam, taş gibi, elma büyüklüğünde. Parmakları da, güçlü, yumuşak, aç, daima arayış içinde sıkmakta, okşamakta, gıdıklamakta. Hayalarımı yakalamayı, sıkmayı, tartmayı, sonra iki parmağıyla okşamayı nasıl seviyordu; sanki sağacakmış gibi. Ve dili, daima aktif, dişleri ısırıyor, çekiştiriyor, çimdikliyor.

Şimdi yine sessiz. Bir tek kas oynamıyor. Ve yine fısıltılar.

"İyi yapıyor muyum? Öğreteceksin, değil mi? Ebediyen yapabilirim.. Artık yorgun değilsin, değil mi? N'olur öyle tut.. Kımıldama.. Gelirsem çıkarma, olmaz mı.. Çıkarmayacaksın, değil mi? Allahım, cennetlik bir şey bu.."

Yine sessiz. Sakin. Bu şekilde sonsuza dek yatabilirmişim gibi geliyor bana. Duymak istiyorum.

"Bir arkadaşım var" diye fısıldıyor. "Orada buluşabiliriz.. Hiçbir şey söylemez. Henry, böyle olacağını hiç düşünmemiştim. Her gece böyle yapabilir misin?"

Karanlıkta gülümsedim.

"Ne oldu" diye sordu.

Neredeyse katılacaktım, "Her gece olmaz" diye fısıldadım.

"Henry! Çabuk! Geliyor!"

İkimiz de aynı anda geldik; öylesine uzun bir orgazmdı ki, şu namussuz sıvının nereden kaynaklandığını düşünüp durdum.

"Başardın!" diye fısıldadı. Sonra da "Zararı yok.. Enfesti."

Maude uykusunda ağır ağır döndü.

"İyi geceler" diye fısıldadım, "Uyuyacağım. Öldüm."

Yanaklarımdan öperek "Yarın yaz bana" diye fısıldadı. "Ya da telefon et.. Söz mü?"

Hırıldadım. Bana yapıştı, kolu belimde. Transa geçtik.

Henry Miller - (Seksus)


Revenge, by Ellen von Unwerth

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder